Visita a Grabados Alcoy y Colorprint Fashion

Aquest matí hem visitat dos empreses molt relacionades amb el món de l’estampació tèxtil: GRABADOS ALCOY a Alcoi i COLORPRINT FASHION a Muro. Com sempre, tant Jesús com Quique han estat molt atents amb nosaltres i ens han mostrat les seues empreses i els processos que es duen a terme en elles d’una manera molt didàctica.

Aquestes visites han servit als nostres alumnes de segon per complementar allò vist a classe en el mòdul d’Estampació i d’aquesta manera, donar per finalitzat el seu període d’aprenentatge a l’Institut per continuar la seua formació en els centres de treball, formació que es durà a terme durant l’últim trimestre del curs.

Esta mañana hemos visitado dos empresas muy relacionadas con el mundo de la estampación textil: GRABADOS ALCOY en Alcoy y COLORPRINT FASHION en Muro. Como siempre, tanto Jesús como Quique han estado muy atentos con nosotros y nos han mostrado sus empresas y los procesos que se llevan a cabo en ellas de una manera muy didáctica.

Estas visitas han servido a nuestros alumnos de segundo para complementar lo visto en clase en el módulo de Estampación y de esta manera, dar por finalizado su periodo de aprendizaje en el Instituto para continuar su formación en los centros de trabajo, formación que se llevará a cabo durante el último trimestre del curso.

Deja un comentario